Kosmetyki naturalne – sklep internetowy rzeczyznatury.pl

Marzy Ci się skuteczny preparat do pielęgnacji skóry lub włosów? Jesteś w dobrym miejscu! Jeżeli chodzi o kosmetyki naturalne sklep internetowy rzeczyznatury.pl to ich prawdziwe bogactwo. To natura bowiem jest źródłem witamin i minerałów. Kosmetyki Make Me BIO w dużej mierze przeznaczone są do codziennego stosowania. Oferujemy również kosmetyki LillaMai, Eco Cosmetics, Logona czy innych firm, nie stosujących do produkcji szkodliwych substancji. Produkty marki Logona sklep rzeczyznatury.pl poleca zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Z kolei produkty Eco Cosmetics sklep proponuje m.in. weganom, gdyż wiele z nich nie zawiera składników odzwierzęcych. 

Producenci
koszt wysyłki
Paczkomat:   9,50 zł         za pobraniem 14,50 zł
Kurier: 14,50 zł         za pobraniem 17,00 zł
Zwroty i reklamacje

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zakres odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi regulują przepisy art. 556 do art. 576 Kodeksu cywilnego.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Można skorzystać z dostępnego formularza, klikając tutaj.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu. 
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ASZKA Anna Szczepucha-Kazubowska, ul. Lwówecka 38, 58-508 Siedlęcin

4. Rozpatrywanie reklamacji

Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedawcę listownie lub pocztą elektroniczną. Odmowa uznania reklamacji wymaga uzasadnienia.

Jeżeli składającym reklamację jest Konsument, w przypadku odmowy uznania reklamacji, Sprzedawca zamieszcza w odpowiedzi wskazówki dla Konsumenta o przysługujących mu prawach dochodzenia roszczeń w sytuacji, gdy nie zgadza się ze stanowiskiem Sprzedawcy.

Różnice pomiędzy wyglądem Towaru prezentowanego w Sklepie a wyglądem Towaru dostarczonego do Zamawiającego wynikające wyłącznie z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego użytego przez Zamawiającego podczas składania Zamówienia (np. odcień koloru towaru, proporcje towaru, itp.), nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego Towaru.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie i produkt na adres:

ASZKA Anna Szczepucha-Kazubowska, ul. Lwówecka 38, 58-508 Siedlęcin

lub drogą elektroniczną na adres: sklep@rzeczyznatury.pl.

Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Można skorzystać z dostępnego formularza, klikając tutaj.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do sklepu. Orientacyjny koszt zwrotu można ustalić na podstawie informacji z zakładki „Czas i koszty dostawy”. Należy jednak mieć na uwadze, że sklep może mieć zniżki w firmach kurierskich, a w związku z tym koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Klienta.

Należy pamiętać, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy Klient otrzyma zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Środki pieniężne zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonano zapłaty, chyba że Klient wyraz zgodę na inną formę. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Sklep zwróconego produktu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami prosimy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.

 


 

Kategorie blog
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl